mandag 14. mars 2011

tanke kaos

fikk sove minnimalt forrige uke, så kjøpte meg Valerina natt på apoteket i håp om at det kan funke.
så neste gang jeg får under 4timers søvn skal jeg teste dem ^^
vært mye som har skjedd i helga, kan ta en kort oppsumering.

Fredag: dildoparty, dro dit med Bente. det var helt sinnsykt morsomt,
han som kom å holdt det fra Nytelse.no hadde hatt over 500 dildoparty
og fy han var så syyykt morsom :D hahahaha...
men nå vet jeg værtfall veldig mye mer om leketøy og sex enn jeg gjorde før fredagen ;)
og sånt er altid kjekt å ha med seg ^^


Lørdag: først dro jeg og bente til manillusion, bente kjøpte seg fine klær
og det var koselig å treffe på masse kjent folk inne på butikken ^^
Så dro vi hjem, for å stelle og dolle oss. Så dro jeg til bente og marius for
å spise middag, det var kos ^^, satt å prata og tulla.
og di andre gjestene var sabla trege med å komme, var sikker på jeg skulle sovne
hehehe... men endelig kom folk, og da ble det mye morsomme samtaler å høre på.
selv ble jeg ganske stilel til vi kom oss på cat og jeg fikk i meg 1-2 drinker ^^
så ble jeg helt ekstase og kastet av meg kjolen og danset og koste meg på dansegulvet.
dagen etter hadde jeg fortsatt værdens største glis! sier litt om hvor vel lykket kvelden var.
 (det jeg danset i på cat)

søndag: var jeg uggen og gikk rundt å sa -_- ugg ugg pølse med lugg (som er meg!)
men tomat suppe kurer slikt, så smart at jeg altid har tomat suppe i skapet hehe
så var det å tusle over til bente og marius igjen, kjøpte med gelè og vanilje saus,
vi så på filmen Tron Legacy, den var kul. men det var ikke så orgasme kul som
enkelte bekjente sa den skulle være.



sånn ellers har jeg bare hatt masse tanker og følelser.
følelser jeg ikek forstår, tanker som forvirrer følelsene.
spørsmål som ikke kan svares.
men natt til i dag tror jeg at jeg sov som en stein. for greit nok jeg var tung i kroppen og hadde vanskelig for å opne øynene, hadde også ganske hode pine. MEN jeg kan ikke huske å ha våknet en eneste gang, og jeg tror ikke jeg har hatt mareritt, liggi samme stilling i hele natt. så that's a god thing, right?
ellers så sitter jeg å gruer meg litt til i morgen, blir en ny drit kjedelig dag -_-

onsdag, skal jeg på nav arbeidsrådgivning møte for å legge en plan for hverdagen fremmover, hurra! ^^

Torsdag skal jeg farge håret rødt for siste gang,
Så skal jeg på Rock in å 'feire' Saint Patrick's Day, som jeg vet om er det adrian og bente der som jeg kommer til å snakke mest med, tror ikke jeg blir så lenge, da det er en del tryner som mest sannsynelig dukker opp som jeg helst vil ungå. uten å nevne navn!!

Så er det endelig fredag, da skal jeg og bente og kansje marius på fest, hos en kjekkas ^^ 
gledet meg lenge til denne kvelden! hihi, hvilket også er en av grundene til tanke kaos!
Det føles så feil :/ og så godt på samme tid!
 lørdag, skal jeg feste, bursdags feiring på byen. 
Men usikker på hvem jeg møter på og åssen jeg takler det!!! 




1 kommentar: