søndag 5. juni 2011

helgen 3-4-5.juni

fredag, jeg og bente og charlotte dro en tur på Naughty Shadows, og feiret 4 års dagen! HURRA!
så dro jeg og bente en tur på ett sted som heter 'kakerlakken' tok en øl skravlet litt med sigbjørn, var veldig koselig ^^

lørdag, ble veldig stress dag! først møte bente og marius, jeg hadde pakket til å sette meg ned i en park å nyet e musikk og slappe av, men ingen joinet oss og vi fant ikke musikk å høre på. så vi gikk over halve oslo til jeg påpekte at nå orker jeg ikek bære på den tunge dritt veska mi. jeg hadde jo pakket for å sette meg ned ikke for å gå på tur :P så vi dro hjem, satte oss i bakgården å nøyt solen i 1-2timer så måtte vi inn å stelle oss litt mer for kvelden, så dro vi til Lars og Eline for å spise fantastisk mat og ha det kjempe kos. forrett var sallat med, eeehm husker ikek navn på osten men den var god. og speke skinke tror jeg det var og en dressing ting jeg ikek husker navn på ^^ bilde-->
om nom nom, det var helt fantastisk!!!
SÅ var det middagen som var pepper og honning stekt ande bryst (tror jeg) med bringerbærsaus og stekte epler. bilde-->
Så dessert, som var Avslørende bondepiker.... og det var kjempe godt, og kjempe søtt!!!

det var super nam ^^ Lars er så flink!! etter å ha latt maten synke og helt på noen øl så tok turen ut,
dro på kakerlakken igjen for å møte sigbjørn, men der var det extremt mye folk og jeg fikk konstant hodepine, ikke fikk jeg sitte i fred heller, kom 2 menn å prøvde å 'bli kjent på 30min.... AT DET GÅR ANN!!!! jeg hater å dra på byen når ikek jeg har en kjæreste til å passe på meg!!! så turen gikk raskt hjem da sigbjørn uansett var super bizzy med å jobbe.


Søndag, i dag! har jeg vært fysen på all den gode maten jeg fikk i går -_- og banna fordi jeg ikek kan spise den på ny i dag!!! :P aff.... WANT!!!!
jeg og bente har sett på film, den var sææær...ikke på en koselig måte!
så ble det sol og vi løp ut å kastet klærene og solet oss i bikini i bakgården. det var kooos ^^


så sitter jeg å lurer på hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå.... i am bored!!! og egentlig er jeg skikkelig lei gutter/mannfolk som sitter å venter på at jeg skal få ut fingeren... FØKK OFF, om DI er intrisert så får DI invitere meg på date. er faen meg ikek så vanskelig... selv om det mest sansynelig ikke blir no på di....da jeg er så ''søt'' å sitter å prater om min x... tørn off! ^^ jaja too bad, so sad...
det var det... mjau for nå ^-^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar