onsdag 20. april 2011

energi

sliter med å få opp energien, uansett hva jeg gjør blir jeg bare extremt sliten...
Jeg går tur for å bruke opp gammel energi og få ny, funker ikke!
Er med venner for å få energi, funker heller ikke.
slappe av hjemme å se film, funker ikke.
koser på noppi for å få energi, funker ikke. 
sove for å få energi, funker værtfall ikke.
har masse rare drømmer og vrir og vender på meg så mye på meg
at jeg er helt dø utslitt når jeg endelig gidder stå opp.
i dag er jeg så sliten at jeg kjenner det begynner å gå psykisk på meg.
så jeg tar multivitaminene mine og 
bestemmer meg for å se film og pusle litt hjemme. 
kansje jeg trenger å være helt alene med musikk 
jeg liker, uten å snakke med noen. blir vanskelig å ikke logge 
på noe for å prate med venner men... 
er det eneste jeg ikke har prøvd.... 
lekte også litt med kamera i dag, 
tokk en nydelig bilde av Noppi, hun er så vakker. 
Nye bakrunds bilde på pc'n ^^

Klikk på bilde så blir det stort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar