onsdag 27. april 2011

pleie egoet!

driver å trekker tarot kort på facebook, egentlig bare for morroskyld. Men det hender det kommer noen gullkorn som i dag fikk jeg:
''Du er ferdig med ørkenen, og har en frodig eng foran deg. Slapp av og plei ditt ego og dine fysiske behov. Du har høstet mye erfaring de siste to årene, og nå kan du ta livet litt mer med ro og riktig kose deg.''
Og jeg fikk jo litt hakeslep. for det passer jo perfekt for min situasjon i dag. Men jeg spørr meg selv Hvordan pleie egoet?? så blir alt blankt i hode mitt... hvordan man pleier egoet ??? o_O selv drar jeg jo på cat for å pleie egoet å få høre at jeg ser bra ut. det er vel det eneste jeg vet om ved å pleie egoet... finnes det fler eller andre metoder? jaja... over på noe annet, får ikke sove om nettene, ligger å vrir meg å vrir meg, greier ikek roe meg ned. er som om jeg har panick for noe, jeg bare vet ikek hva, og det sliter meg ut. Om jeg bare kunen finne ro på en eller annen måte. jeg stresser, men aner ikke hva det er å stresse for. jaja går vel over.
tenker jeg skal ta en liten tur til byen å kansje titte innom H&M ...selv om jeg ikke burde! økonomien denne måneden er stram... leve på ca 2500 frem til neste måned, jada, blir morsomt!!! syntes det forbana nav kan få ut fingeren å gi meg di møkka ufør penga :( jeg maser jo minst en gang i uka og min nav dame maser også på dem minst en gang i uka, nå har hun fri frem til neste uke da men hun sa hun skal ringe dem vær deg etter hun kommer tilbake å mase på dem, for som hun sa. slikt går ikek ann. det er tross alt bare å trykke på noen knapper og vips så var det gjort. skulle hatt penger i marsh men neida... jaja... *irritert*

jeg har så hodepine.... off *gå ut*
i dag er fint vær, jeg burde dele den med noen. Men lysten er liksom ikke helt der.
men jeg skal TA meg råd til hårkur ^^ da kansje jeg pleier egoet mitt? jeg gjør værtfall meg glad!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar