søndag 17. april 2011

Sensation white 16.April

Som dere fikk med dere så skulle jeg på sensation og gledet meg vilt.
Sendte egentlig bilde til bloggen med mobilen,
men tror nette inne på telenor arena var skikkelig
bedritent, så det ble ikek lastet opp.
MEN jeg skal dele bilder og filmer med dere nå,
fordi du gikk viiiiirkelig glipp av årets fest :D
det var Beyond my expectation ♥
 Vise frem kjolen min, også kom en alex å ville vise seg frem sammen med meg hehe ;)
(takk til lars for å være en reddene engel å hente noe fra illusion for meg)
kjempe fornøyde, og kjempe klare for sensation :D

det var en syk utringning på kjolen da,  men kløft er det ingen som klager på ^^
og bente ble glad for bilde hehe ;)

hoppet så på sensation bussen med en gjeng i hvite klær, 
di var gaaanske fulle alle samme ALLEREDE,
jeg tenkte for meg selv 'hva er vitsen med å bli drita 
eller dope seg når man skal på slikt? di kommer ikek til å huske alt 
det fantastiske dagen etter' hvilket er trist for det var SYYYYKT :D

på veien inn til telenor arena



så ble jeg og alex splitta, vi trodde vi måtet gå vær vår vei pga inngangene.
så innen han var gått så kom jeg like bak han :P bortevekk!
så jeg holdt pusten en del og telte til 10 mange ganger, 
da det var alt for mange fulle drittsekker i trang kø, og mange røyket.
var livredd for å få brenn mærke. men fikk ikek noe, heldigvis.

her filmer jeg etter jeg har sliti med kø inn på arena 
og prøve finen garderobe plass til jakka og er NÅ endelig på vei mot riktig 
og siste føkkings kø :P og den var lang btw (men var også værdt det!)
OBS Høy lyd!!

Så..ENDELIG inne, etter laaaaang kø. og møter DETTE:
(husk at det er bare å klikke på bilde så får du stor verson!)






så danset vi og plutselig så kom det damer å kastet ut svære flyvende neon baller!

så kom ballong damene, 
di stakk hull på balongen rett etter jeg var ferdig med å filme, damnit!!hehe



etter mye dansing gikk jeg og alex å satt oss,
slappe av i di såre føttene og nyte lys showet og musikken.
lyden på opptakene er bedriten da det var høy lyd og en enooorm bass :D hurra!
det dirret i veggene på telenor arena av bassen, it was amazing <3

også tulle bilde av alex :D
så, mer damer :D
 

Selin og alex stor koser seg på sensation vil aldri dra hjem!!





alex igjen ;D

siste showet jeg fikk med meg før tlf døde ;( pokker!


og sioste vidioen er litt lenger ann di andre... 
og da hadde jeg 18% med bateri igjen på mobilen xD
så det var det!

alt i alt, er jeg kjempe super duper mega ultra über hyper fantastisk fornøyd 
med kvelden, og jeg og alex fant sangen våres denne kevelden også :D
Groove armanda-my friend
Whenever I'm down
I call on you my friend
A helping hand you lend
In my time of need
You say the right things
To keep me moving on
To keep me going strong
 Bestevennen<3 glad på deg!!

så må jeg så klart legge inn bilder av Noopi, hun koste seg så innmari,
greide ikke la vær å ta bilde av henne <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar