fredag 28. januar 2011

i want what's ...ooh so wrong!!!

jeg kjenner jeg er skikkelig flørten og ...  nyskjerrig. på en helt ny og høyere lvl enn noen gang før.
men SÅ livredd for å faktisk innse fakta.
Første jeg tenker på når jeg våkner, er ikke den jeg burde tenke på.
siste jeg tenker på ... er heller ikek denjeg burde tenke på.
Jeg vil alt annet enn å være med den jeg burde savne. og det gjør vondt å se sannheten i øynene.
snilleste menneske i værden, han som har gitt meg alt jeg ønsket meg, og nå er det ikek bra nok for meg?
da er det jo meg det er noe galt med??
men jeg kan ikek noe for det, jeg begynner å forelske meg i tanken på å flytte til trondheim, være med winterharted og kansje kunen ha noe tilnærma vennskapet vi hadde før. Tror jeg er villig til å gi opp alt for å finne det ut. Forelsker meg i tanken på å kunen ha sosial liv med mennesker som vil ha noe med meg å gjøre, og heller besøke oslo i ny og ne. Slippe x'er og felles 'venner' ja for alt for mange av felles venner er jeg usikkre på rett og slett fordi dem er venn med en eller annen ex som har sagt både det ene og det andre om meg. det er umulig for meg å stolepå noen i oslo...uten om ei, jeg tror du selv vet hvem du er ^^

men livet mitt får vente, nå skal jeg flytte i morgen, bo hos kjæresten frem til 1.feb(onsdag) så får jeg besøk av hærlige mennesker, ser ikek kjæresten på 2uker eller noe. så bor han hos meg i 3 uker fra slutten av feb tror jeg det er. fordi det er opp pussing hjemme hos han(han bor fortsatt hos faren sin) så er det mars, da feirer vi 2 år. om han husker datoen da -_- my god!!
Jeg tror dette er meg som sier jeg har egentlig gitt opp men det er lov å håpe på mirakler!!!
om jeg så skulel bli singel så er ikke valget vanskelig fremover, trondheim neste!!!

Gammelt bilde

3 kommentarer:

  1. Jeg syns ikke det er en bra ting å fortsette et forhold fordi man syns man "burde", eller hvis personen du er sammen med ikke er bra for deg. Han "har" gitt deg, greit det, men det gjør han ikke lenger. Tenk litt på deg selv du, ikke ham. Det er DITT liv, og du skal ikke ofre det for NOEN! *klemme*

    SvarSlett
  2. "You'll never find the right person if you don't let go of the wrong one"

    SvarSlett
  3. "You'll never find the right person if you don't let go of the wrong one"

    SvarSlett