torsdag 20. januar 2011

Pen for deg eller pen for meg?

Skal man føle seg pen for andre eller pen for seg selv???
er det viktisk hva du mener er pent på deg, det andre mener du er penest med eller det en eventuelt kjæreste mener er penest.??? 
jeg er forvirrett, jeg har hele livet gjort som kjærester vil/ liker,
har altid prøvd å se ut som en 'bedre' verson av meg. alikevell ender jeg opp med å hate meg fordi jeg hater at jeg aldri er fornøyd med meg. vanskelig å forklare.

jeg prøver altid være noen andre. jeg vil ikek være meg.
jeg er også livredd for å angre på det jeg gjør med håret eller eventuelt annet.
jeg sitter å har så lyst å klippe pannelugg og farge det, være alternativ igjen. føle meg bra.
eller vil det få meg til å føle meg bra.... føler meg nok bra frem til kjæresten kommer med at jeg ser fin ut, men han likte bedre lang pannelugg og brunt hår.... fuck naturell. snart får jeg rosa hanekam å brøler MONSTER, GIFE OR DIE!!!! jah for jeg elsker monster (drikke) -_- trengte bare få det ut, give you're vote!!

5 kommentarer:

  1. Du skal gjøre deg pen for deg selv og så skal du omgi deg med mennesker som setter pris på den du er. Ikke prøv å være noen andre, vi liker deg best når du er deg selv :)

    SvarSlett
  2. Man skal være pen for seg selv synes jeg. Selv om kjærester kanskje liker noe annet bedre så skal ikke det ha noe å si, for jeg er rimelig sikker på at det ikke er håret på hodet ditt han forelsket seg i. Isåfall er han rar :P

    Ha håret akkurat slik du føler for. Når du føler deg mer vel og komfortabel med deg selv vil du få det bedre som helhet og være en bedre kjæreste for han. For han foretrekker vel at du er glad og smiler, trygg på deg selv og hvordan du ser ut og fornøyd, framfor deppa og usikker på den du er?

    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Du gjør hva DU vil, ikke hva ANDRE vil! >:(
    Det som teller er at du FØLER deg vakker/pen^^

    SvarSlett
  4. For deg selv. Aldri for noen andre enn deg selv <3

    SvarSlett
  5. Jaa, hør på de andre her! Man må føle seg bra med seg selv, kan ikke leve opp til andres krav. Gå med de klærne man vil, ha håret slik man vil, sminke seg som man vil... Man blir mer lykkelig av det enn å kle seg som andre vil osv. Hvis man har det bra med seg selv, merker andre det også positivt. :)

    SvarSlett