lørdag 29. januar 2011

Puppet ...

startet med at jeg hadde drikki monster så jeg lå våken, da jeg endelig ble trøtt å sovnet mellom 3 og halv 4 våknet jeg av at han ene i kollektive har dama si på besøk, og hun hyler og brøler og stønner noe helt unødvendig høyt. holdt på i 2 timer så ble det stille jeg sovnet og hadde værdens ekkleste mareritt,
jeg hadde tråd syd igjennom armer, hender føtter og det som var, jeg han i snorer. jeg greide ikke bevege kroppen min, jeg var 'Puppet' og han over meg som jeg ikke greide se var 'puppet master' det var helt grusomt, jeg kunne ikek bevege annet enn øynene. og for vær gang jeg begynte å få følelse i kroppen, snek han seg opp til meg bakfra og vips så så jeg han i øynene og jeg ble lammet igjen, han hadde en ekkel latter :( jeg følte meg fanget, og jeg greide ikek en gang gråte. jeg kunen ikke annet ann å være dukken hans, jeg gjorde det han ville jeg skulel gjøre. jeg var på scenen, millioner av mennesker, amused by my dance ... or something!
så brå våkna jeg, og da har faen meg kollektiv fyren sex igjen -_- di har fortsatt sex.... nå skal jeg spise frokost å prøve glemme den ekkle ekkle drømmen... føler meg som ... living dead, fortsatt små nummen i kroppen fra drømmen *grøsse*

1 kommentar: