onsdag 23. mars 2011

2år

teite dagen :( teite teite teeeite dagen .... i dag er dagen jeg egentlig skulle dra på bighorn med niklas, i dag er dagen jeg skulle fortelle han at jeg ikke kan se for meg livet uten han og fortelle hvor stor pris jeg satt på han og at han altid er der for meg. I dag er dagen jeg skulle sette meg på knærene inne på bighorn og be han om å love meg foraltid, uansett hvor tunge noen av dagen ekunne bli, i dag er dagen jeg håpert på å få ett ja jeg vil elske deg foraltid :'( teite dagen.... teite teite dagen..... i dag er dagen jeg ser alle minnene fly forbi i flashback, tar meg selv i å smile og huske di menneskene vi en gang var. i dag greier jeg ikke ignorere hvor jævli vondt det er, for i dag går det opp for meg at jeg skal ikke på bighorn i kveld, jeg skal ikke treffe niklas, jeg skal ikke sette meg på knærene og be han om foraltid, jeg kommer ikke til å få ett ja. Det gjør så vondt at jeg blir kvalm, fysisk. og jeg går med tårer i øynene, jeg bare greier ikke gråte. noe inni meg stopper meg, jeg tror jeg er redd. Redd for at om jeg tillater meg å gråte så greier jeg ikek slutte også faler jeg ned i dypet. og alt blir sort og trist, jeg vil ikke det. jeg jobber livet av meg for å holde meg oppegående og posetiv. Jeg kan ikke falle ned, ikke enda, helst aldri!! jeg vil ikke!! men jeg greier ikek la være å tenke på alt vi hadde, og alt vi prøvde, alt han lærte meg. jeg er så takknemelig for å ha opplevd han, han var rett og slett det beste som noen gang hendte meg, han lærte meg tillitt, noe jeg ikke har følt på mange mange mange år. takk! han lærte meg å lage mat, noe jeg er eller var veldig flink til å svi. takk! han lærte meg å tenke posetift til og med på di værste dagene i livet mitt, takk! han lærte meg å le fra hjerte og ikek bare som en refleks, takk! han lærte meg å opne meg og tørre si at jeg har det ikek bra i dag så jeg vil bare sitte for meg selv. dette turte jeg ikek før, takk! om jeg skulle knekke sammen å gråte så var han der, han holdt godt og hardt rundt meg og klemte meg til jeg ikke hadde fler tårer igjen, takk! han ga meg mer kjærlighet og omsorg enn jeg noen gang har fått fra ett annet menneske i hele mitt liv, takk! :'( jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har følt lykke, og den lykken var deg niklas. takk for alt du ga meg, takk for alt vi opplevde, takk for at du fikk meg til å føle meg vakker og spesiell, selv på mine værste dager. takk for at du var tålmodig så lenge det varte. Nå er det på tide for deg og meg å gå videre :'( dette er mitt farvell.

(ringene jeg skulle kjøpe til oss)
jeg håper du i nærmeste fremtid kan se meg som venn og at vi kan ha vennskapet i behold. men egentlig håper jeg ikek for mye med tanke på hvor nær værandre vi har vært. 

på tide å gi slipp,
på tide å opne øynene for værden,
på tide å være stor jente!


 
Da Da Da Da
The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

[CHORUS:]
I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay

[CHORUS]

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend and you'll be my Valentine
Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds
But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

[CHORUS]

La Da Da Da Da Da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar