søndag 27. mars 2011

gi slipp

Det er mye som skjer i livet mitt om dagene. Litt trist jeg ikke kan skrive helt opent om det her i grund. Hvorfor? Jo,jeg misstenker en x som endelig leser i bloggen når han egentlig ikke burde det. Så lenge jeg tror han leser forteller jeg kunn litt.men ettervært vil det komme mer og mer så for din egen del. Kom deg ut med venner. Gjør alt det du elsker. Bli kjent med nye mennesker. Vær aktiv. Ja jeg savner deg selv om jeg er ute med venner og koser meg. Ja jeg tenker på deg også men life goes on, det var du som sa ok når jeg slo opp. Du kunne valgt å si at du elsker meg og mener vi skulle greie å komme oss igjennom alt sammen. Du kunne sagt noe. Men du sa bare ok. Og nå, vel... Nå er jeg ferdig med å gråte. Nå skal jeg lære å elske meg selv. Og jeg har fått noen helt fantastiske venner. Jeg skulle så ønske du hadde hatt venner som mine! For da hadde det ikke gjort vondt for deg lenger heller. Så for din egen del. Slutt å lese bloggen min. Det vil komme poster om privat livet mitt her og det vil stå mye der som vil såre og ødlegge deg. Så da er du advart. Hvorfor lese bloggen nå som det er slutt når du aldri gadd å lese den da jeg var din? Er en av mange ting jeg ikke greier forstå. Jeg har sagt mitt farvell. På tide du starter å leve litt!

Jeg skjønner ikke hvorfor du plutselig skal snoke på meg. Du sårer bare deg selv. Og ja jeg kommer til å slette deg fra steam but don't worry you still got me on youre skype. Så er det enklere å ikke vite når jeg er hjemme og ikke. Enklere å ikke bli påminnet at jeg logger av og på om jeg spiller eller om jeg surfer. Du var det beste som hendte meg. Og jeg vet du elsket meg. Men nå er det på tide å gi slipp.

Nå skal jeg prøve å sove igjen! :)
Neste post blir om livet nå om dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar