onsdag 16. mars 2011

you have only

over på noe annet, møte med arbeids nav damen gikk kjempe kjekt, skal vist ha fler møter for å kunne formulere meg, min psyke og hva som er det beste valget for meg å utdanne meg som, og hva jeg kan takle ettervært og slike ting. kjempe koselig dame eller jente hu fra nav.
Mmm, ja også har jeg kjøpt hår farve og bleke middel i dag. 2 stykk L++ extreme strong blondering (bleking) og 2 stykk Natural easy Mandel lys gyldenbrun, så må vente til neste helg med å farge... om jeg ikke greier å vente over neste helg da. med tanke på at jeg nylig fargger det i morgen og rød farge sitter jo ganske godt, så etter mandag må jeg skikkelig vaske håret med shampe vær dag, kansje også 2-3ganger vær dag? :/ sånn blekt som det er nå tror jeg at det kunen godt fint, men det er jo også en måned siden jeg farget det da så ... =/ er også en måned til sensation white :D wohoo<3 gleder meg som en unge *dør av spenthet* skal danse til krampa tar meg tenker jeg xD hahahaha




i morgen er det farge hår (rødt) og litt sånn smått, så på kvelden er det rock in med en del koselige mennesker, så er det fredag ^^ så er det lørdag, så er det ... usikker på hva som skjer søndag. så er det mandag Shoot på kvelden, så er det tirsdag, slappe av vil jeg tro. og onsdag :/ også blæææh... hehe

så til slutt Noppi
hun har fått en ny yndlings plass!! xD haha


og der ligger hun ofte lang flat å snårker xD 
rare katte, i love her<3

2 kommentarer:

  1. Sånn for håret ditt sin videre helse, så anbefaler jeg deg ikke å bleke og farge så mye som du gjør :( Heller ikke å vaske det så ofte/så mange ganger om dagen. Det kommer til å bli kjempetørt, hodebunnen din kan gå til helvete, og i værste fall kan håret knekke om du utsetter det for alt for mye. Så vær forsiktig kjære, veldig forsiktig. Det er flott å se bra ut, men hvis du ender opp med tørre strå til hår, så blir det ikke pent i lengden *klemme*

    SvarSlett