torsdag 10. mars 2011

Last kiss

I never thought we'd have a last kiss
Never imagined we'd end like this
Your name, forever on my lips
Just like our last kiss
Forever the name on my lips



Over på andre ting,
får ikke sove, jeg ligger å halveis døser. jeg er dobbelt
så sliten når jeg våkner som det jeg var da jeg la meg.
jeg føler meg ikek trygg lenger, jeg føler meg ensom.
som ett stort hull, som om en stor del av hjerte og sjelen min
bare er revet vekk, føles ut som jeg blør invendig,
jeg mistet lysten på mat, på trene, på det meste.
Til en jeg har hatt øye for en stund plutselig prater til meg
og da virker ikek dagen så teit alikevell,
jeg vil bli kjent med han. Jeg tørr ikke prate for mye med han,
redd for å falle for han, redd for at niklas skal bli såret,
redd for sykdommen(e) mine.
Redd!
men det er god følelse når jeg snakker med han bare.
føler meg som en liten jente igjen. rar følelse. ikke følt meg sånn 'teit'
siden jeg gikk på ungdomskolen o_O
men han er jo så pen, og søt og koselig ^^,
men greier ikke la vær å føle at jeg ikke burde føle så godt om det,
pga niklas, og fordi jeg fortsatt elsker han.
så ender jeg med å forvirre meg selv med hva som er riktig og galt.

skulle gitt mye for å hatt noen gode armer å ligge i en natt, føle meg trygg.
få lov å sove en natt, jeg føler meg helt hærpa. men jeg velger å
tenka at 'i morgen blir en bedre dag' tenke posetift.
og i dag er det sant, skal på ... jente party med bente i morgen,
blir kjempe morsomt<3 så skal jeg på vors hos bente på lørdag,
også kansje cat om ikke noen inviterer meg på film kveld i stede.

1 kommentar:

  1. Æææ! Nå blir jeg nysgjerrig! Hvem hvem? ^^

    SvarSlett