lørdag 19. mars 2011

vondt

i løpet av dagen i dag har han fjærnet meg fra vennelista :(
og det gjør skikkelig vondt langt inni hjerterota, jeg trodde vi skulle være venner, jeg trodde vi skulle få en godt vennskap og ha bleach kvelder en gang i måneden. Hva skjedde??? hvorfor ville han fjærne meg??? :( *sukk* jaja, godt jeg ikke dro ut på byen i dag da, da hadde det vel blitt drama eller ende vondere for oss begge.

:'( but it still hurts knowing that i was SO wrong....

torsdag var koselig, møtte mye koselige folk på rock in, og kom hjem noe senere enn planlagt. but it was all good ^^ Fredag var også koselig, jeg og en kamerat delte på en box med vin, that was TOO MUCH -_- skal aldri bli drita på vin igjen nei x_X slokna vist på festen lol :P så våknet jeg av at han ene kameraten min lå på andre siden av rommet å skravla med meg, så jeg måtte le og mens vi skravla så slokna jeg på ny. så våknet jeg igjen og da var det 'vin kameraten'  som snakka men han skulle til å gå, så jeg ba han vente 5min så jeg fikk på meg utetøy, lånte en joggebukse for kjole var kaldt :P spiste mat på veien hjem, hadde litt hodepine små uggen, men smilte for festen var kjempe bra ^^ så kom jeg hjem å sovnet, en time senere ble jeg skikkeli dårlig, kvalm uvel. så jeg drakk litt svak saft, sovnet, time senere våknet jeg å 'brølte' hehe også sovna jeg så skal jeg når jeg våknet neste gang, brølte på ny og sovnet sånn har det vært i noen timer. så til slutt hadde ikke magen mer å få ut, jeg skalv og var super svak, greide ikke løfte tlf for å se på kl en gang -_- noppi sov masse sammen med meg da, søte. passe på selin sier noppi ^^ så sovnet jeg i 7tiden og da sov jeg til 22.50 så på kl. damnit nå rekker jeg ikke butikken -_- så da måtte jeg spise ris. det var det eneste jeg hadde å lage :P off... så nå har jeg dengt zombier med rene, vi ga opp da vi fikk 'super boss' altså en super duper tank, herregud, den var vanskelig, han ville ikek dø. og han hadde 'magiske' krefter :-O først ild, så electro osv.... irritabelt :P hehe.... og det var den koselige delen av bloggen....

jeg får vel prøve å ikke tenke så mye på hvorfor han har fjærnet meg :(
men jeg tror jeg blir å spørre hen. for om han ikke vil være venn kan han like greit fjærne meg fra skype og steam også :( muff </3

2 kommentarer:

  1. *trøsteklemme på*
    Skjønner at det er vondt.

    SvarSlett
  2. *hugs* Kanskje han syns det er for vondt å ha deg der? I don't know. Men jeg skjønner også at det er vondt *klappe på hodet*

    SvarSlett