mandag 7. mars 2011

uka og helgen som var

det står litt stille i hode mitt, usikker på hva jeg kan skrive og hva som er å bare 'bable'
men skal prøve =) det er bråkete og helt stille på en å samme tid, vanskelig å konsentrere seg.
Vi vet ikek hva vi skal gjøre med 'oss' han og jeg vet hva som er lurt, men vi begge vil noe helt annet. Vi elsker værandre extremt høyt og mye, men vi vet ikke om det er lurt å gå videre, vi begge tenker mye på hva hvis, tenk om. Hva om han ikke greier det, han vet hvor hardt det har vært til tider, og det vil jeg ikke legge skjul på at det vil komme mye mørke tider, og at han må kjempe igjennom dem, men det jeg ikke tror han skjønner er at vi må kjempe sammen, ikek han alene. ikke meg alene heller. men sammen. og vi har hatt det helt fantastisk sammen i helga, det er så deilig å føle seg trygg i armene hans, det er så deilig å kunne slappe helt av, det er så godt å kose og tulle og smile og le. Men når han er dratt og jeg innser sannheten om at jeg ikke egentlig har noe tro på at han vil greie å kjempe, det er da det gjør vondt. Det er vondt å tenke på at den jeg helst vil dele livet med ikke kjenner til 'denne' siden av værden. Den som har med psykdom å gjøre, hvorfor man får det og åssen man er mot eller takkler en som har det. Jeg vil han ikke mer vondt, så spørr jeg meg selv flere ganger dagelig, Vil jeg prøve å se om han greier det, å risikere å få ett nytt stort tom rom inni meg om han går lei meg pga psyken, eller skal jeg ta oss som venner og se hvor livet går den veien? men jeg er liv redd.... for å ende opp alene, for å se at han ettervært treffer ei nydelig jente, frisk, sporty, i fast jobb, se at han er lykkelig igjen med henne, se di drar på ferie til utlande, se at han frir til henne. tanken gir meg tårer i øynene. for det er slik jeg ser livet mitt når jeg tenker på det å gi slipp på han, fordi jeg er redd og fordi jeg vil ikke gjøre han vondt. fordi han ikke forstår. han har sagt ja til å bli med til psykolog når jeg får en. men er det nok??
jeg vet ikke hva jeg vil, eller...jeg vet hva jeg vil, men jeg vet ikke om det er lurt eller det 'rette' valget å ta. Det er så vanskelig å prate om det, vi begge ungår det, vi vil bare leve akkurat nå og nyte den tiden vi har sammen, jeg vet ikke om vi er 'kjærester' eller 'elskere' eller hva vi er.... jeg vet bare at det er veldig godt når han er her hos meg og det er veldig vondt når han ikke er her og jeg må innse fakta og våkne opp fra drømmene.

jeg bare greier ikke bestemme meg!!!


over på noe annet, i går var en super koselig dag, vi møttes i byen, det var deilig vær å gå i, vi gikk rundt i byen hvor det var helt sykt mye mennesker, niklas ville sjekke ut bodene og sånt. jeg ville bare være nær han å leie hånda<3 han viste meg at vi har en Ben&Jerry's is butikk i oslo :D også kjøpte han meg en is, jeg fikk velge selv. husker ikke hva den het, men det var sjokolade is med mørk og hvis sjokolade biter i og nøtter. det var den beste isen jeg har smakt på lenge, så mens jeg gikk på skyer å spiste is og hadde en smilende niklas som smilte fornøyd ved siden av meg foreslo han kino, vi gikk inn på kinoen å tittet. Men jeg foreslo vi heller så en film hjemme hos meg siden jeg var alene hjemme, så vi laget mat hjemme hos meg og så først en film som het 'Scott Pilgrim vs the World' så så vi 'Despicable Me' han likte begge filmene, jeg hadde sett di før, da jeg var på bussen til trondheim i desember ^^ når det er sagt, skulle ønske jeg kunne tatt en helg oppe i trndheim snart, men katta greier ikke være alene hjemme mer enn 1 natt stakkar. hun er liv redd for å være alene hjemme, og hun liker ikke han jeg bor i kollektiv med :/ så da må jeg nok bare holde meg i oslo. hadde vært deilig med ferie av noe slag værtfall *sukk*
var syk hele uka som var, så da fikk jeg ikke skrivd eller trent. jeg skulle egentlig starte med trening i dag igjen men jeg er fortsatt ganske slapp. Men det kommer seg vil jeg tro. får håpe jeg greier å trene noe i morgen, hvis ikke håper jeg noen søte snille venner vil daske meg å dra meg med ut eller noe. Mars blir en stram måned også, da jeg skal kjøpe meg sensation billett, Niklas skal også på dette, men han skal med en kamerat jeg ikek kan fordra, og jeg kan trygt si jeg vrir meg i grava før jeg 'har lyst' å være i nærheten av den ... ja, med andre ord, jeg drar ikke med niklas, han får kose seg med gubben sin!!! SÅ, noen som vil være med selin å danse sokka av seg? :D yeah DO IT!!!! ååååh gleder meg!!!
SÅ en haug med motivasjons bilder for at du skal bli med selin på Sensation ;) Kles koden er Hvit btw.
Først bilder av lys og sånt, så litt bilder av hva du kan forvente å se på scenen hehe ;D
Klikk på bilde for å få større bilde btw ;)
oj ja, se på det du! hehe bli med da?
Kjøpe billett her: billettservice.no/SENSATION
 Jeg vil ikke egentlig danse alene, er skummelt det jo!!
så skal jeg ha på meg joggesko tenkte jeg, og denne buksa:
 litt usikker på topp enda, forslag? t-skjorte bare maybe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar