onsdag 9. mars 2011

bestemt meg

da har jeg bestemt meg, jeg blir å la han gå, jeg blir å gjøre mitt beste for at han skal forstå hvorfor. jeg blir å fortelle at jeg ikke tror det er sundt for værken han eller meg å fortsette, vi vil bare fortsette å gå i en ond sirkel. så jeg vil gi slipp på han og håpe han forstår, håpe at han kan gi slip med tiden selv, og bare ha ett veldig godt vennskap. for han er min beste venn, han er den som får meg i best humør. han er den jeg stoler på mest i værden. og nylig har jeg sluppet inn ei ny, jeg forteller henne alt, hun er god å ha. jeg er glad jeg har fått så trofaste og søte venner siste måneden.
Er mye som skjer fremover, ikke lenge til Sensation heller. gleder meg<3

slik ser ekte kjærlighet ut i mine øyne!

1 kommentar:

  1. Håper du har tatt det rette valget for degselv, det som er det viktigste ^^

    SvarSlett