lørdag 7. mai 2011

bilde opptatering

som jeg egentlig lovet dere i går!! så her kommer en haug bilder =)

 en av kjolene fra 'lånet' jeg har av lars ^^ (han jobber på illusion.no!)
og en av t-skjortene under :D kommer mer ettervært!

 og slik så jeg ut i går ^^, redigert på fargene bare =)








sånn, nokk ego trip for nå ^^, i dag skal jeg kansje på cat, men er så udugelig sliten etter i går/natt.
så får se om jeg blir med når di drar og det blir nok ikke dansing for meg da, jeg er så sliten i bena etter å ha gått i høye heler i hele kveld/natt :P min egen skyld da ^^ ville føle meg pen!!
var en kjempe kveld værtfall :D



Må bare demonstrere en ting:
 Med maske(over) uten maske(under)
du kan smile utenpå, men kan du se om jeg smiler like pent på innsiden?
sånn....i'm all done for now ^_^

2 kommentarer:

  1. Fina <3

    Jeg plukket med meg den t-skjorta i sort med en gang den kom ;) Hehe :)

    *klemme på*

    SvarSlett
  2. Du kan se det litt i øynene dine..

    SvarSlett