mandag 23. mai 2011

mjau

jeg har ett stykk bortskjemt katt eller :P men det går greit, for jeg liker å skjemme henne bort.
I dag fikk hun dyr mat fra dyre butikken, heldigvis likte hun den kjempe godt.
i morgen må jeg kjøpe sand fra dyrebutikken også også lurer jeg på å kjøpe henne sånn klore ting. men får se, di var ikke så dyre faktisk :) og hur trenger noe å klatre i, hun går jo bare her inne. og tror hun kjder seg, hun forlanger værtfall masse kos og mjauer og maser syyyykt når hun vil sitte på fange, går ikke å si nei til henne... hun slutter ikke mase.... men det er nok min egen skyld :P går sånn når jeg blir for glad i noen <3 noppi jenta mi, skulle jeg gjort uten en bortskjemt dott som deg :D hun tåler til og med at jeg løfter henne opp å tvangs koser på henne nå. søte noppi. bare så synd hun hater alle andre mennesker... uten om forloveden til bestevennineden min da haha :D så han får kose og mate på hene når jeg er i praha en uke ^^,
noppi koser seg mens vi ligger å ser film i senga :D kose jenta mi <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar