lørdag 28. mai 2011

she's my life

En noppi konstant i sengen med meg. Noen ganger på fange. Andre ganger oppå puta mi nesten oppå tryne mitt <3 uansett hvor jævelig livet er så gjør hun det værdt å leve. Hun redder meg fra meg selv gang på gang. Jeg ligger time etter time. Dag etter dag i sengen. Ser på serier filmer alt for å holde meg 'opptatt' men det holder ikke tanker og følelser borte. Jeg ender med å gå eller løpe ute til jeg er sikker på at hjerte mitt skal hoppe ut av kjeften min og jeg nesten svimer av. Det er best å løpe i regne. Jeg vil gråte. Jeg vil hyle. Jeg vil banne. Jeg vil slå og jeg vil ikke ta hensyn til værden rundt meg. Men jeg fortsetter å ta hensyn. Så jeg fortsetter å løpe til bena er gele og jeg bare så vidt kommer meg hjem. Og igjen ligger jeg i sengen glor på skjermen med en noppi som vasker meg på pannen, kinne eller hånda. Noen ganger er jeg overbevist på at hun skjønner når jeg er mest lei meg, sårbar! Så da kommer hun å legger ett plaster på såret 'du har jo meg!' jeg elsker deg noppi, du er alt for meg<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar