torsdag 26. mai 2011

SALG!!!

Skal du kjøpe noe kontakt meg på Mail her<--- om du ikke får det til skriv en kommentar.
jeg er ikke intrisert i å høre at du har lyst på hvis du ikke har råd!!! Kommenterer du må du være intrisert og ha råd, betalingen skal skje innen 5 virkedager. jeg sender pakken samme dag som jeg motar penger på min konto, det går også ann å møte meg i oslo for å prøve og kjøpe.

Må si det river i skjelen å selge en del av disse plaggene men må man så må man :(
alle varene er brukt max 2 ganger om di er blitt brukt!!!


Side effect dress, sort/leo. koster orginalt på naughtyshadows 1298kr -str.10/S- Kom med bud!


Classic PVC Underbust Corset kjøpt på draculaclothing for 547Kr -str.20- kom med bud!

 Fedora Fanny rustle top, Sort. Kjøpt på Manillusion for 829kr -str.s- kom med bud!

 Mirandas cop dress, Sort/blåkjøpt på Manillusion for 899Kr -str.s- Gi bud!


 Vice tie top, Hvit/sort kjøpt på Manillusion for 599kr -str s- Gi bud!


 lakk bukse fra Lip service, hatt denne i noen år. pent brukt! kostet vel noe rundt 7-8hundre på manillusion, tror jeg. -str-36- Kom med bud!

Destroy the pinstripe pants str. usikker! kjøpt på naughtyshadows for 798kr kom med bud!


Pointed PVC Underbust Corset kjøpt på draculaclothing for 547Kr

 Skullvorn skirt, Sort Kjøpt på manillusion for 899kr str.M ALDRI BRUKT!!!

 leopard topp i deilig mykt stoff, kjøpt på Manillusion for en liten stund siden, pent og lite brukt. str.M og veldig strechy. kom med bud!

Teasing The Professor, sort/gun metal kjøpt på naughtyshadows for 498kr -str.s-



Miow pleated mini skirt, rød kjøpt på naughtyshadows for 449kr -str.s/36- 



 Rød prikkete Pin-up kjole, kjøpt for lenge siden på Manillusion, nesten ikke brukt. str.s-36 og du skal lete lenge for å finne en kjole som sitter sååå perfekt på!! minimum bud 500kr
Iron Fist hettegenser ser akkurat ut som på bilde, aldri brukt og str.M 38-40 
Kom med bud
Iron Fist sko, ser akkurat ut som på bilde i str.37. kom med bud!
Hvit Jakke med pels kostet meg over 1299 kr på superkul, men siden di har så ræva sørvis fikk jeg ikke byttet den i en mindre str! så denne er prøvd på. Str.M 38-40, går ned til over knærene. Pelsen kan taes av og er fake!!




Kan være det kommer mer i morgen men da lager jeg en ny blogg post =)
Tar bare imot særriøse kjøpere!!!
pris kan diskuteres via post



 

 


1 kommentar: