søndag 1. mai 2011

*klage mer*

''A broken heart is like a broken mirror.
it is better to leave it broken
than hurt yourself trying to fix it.''


i dag har vært en grusom dag!!
hatt di værste humør svingningene, vært glad sint lei meg, 
frustrert såret deppa suicidal super happy, you name it!
Jeg blir helt gal av det, og hode og koppen har vært i krig og vil ikek det samme, 
eneste di er helt enige om er at di ikke vil sove. 
Men hva med hva jeg vil??
Jeg blir nok nødt til å bøye meg i støvet og 
innse at jeg må nok ha piller for bipolar. 
jeg orker virkelig ikek fler dager med slike svingninger, 
en ting er å ha svingning 1 til to ganger dagelig 
kansje tilogmed 5 ganger dagelig. 
går helt fint. for jeg er vandt med det, 
men å ha opptil 5-10 forskjellige følelser 
på en time er FOR MYE for meg. det takler jeg ikke!!! 
så må nok bite i det sure eple og be om piller, 
noe som er super skummelt, 
for sist jeg fikk piller ble jeg totalt likegyldig :( 
til alt og alle. men jeg kommer nok til å be 
mine nærmeste holde øye med meg, 
og se om jeg oppfører meg noe mer 
posetift eller negatift. 
sånn, nok klaging for i dag, nå skal jeg gå å legge meg. 
håper bare jeg faktisk får sove, 
som i at jeg får noe energi til i morgen.
og jeg har også begynt å sette opp timeplan for meg selv, 
når jeg står opp og når alle måltid skal spises. neste skritt er 
å få motivasjon til noe trening... annet enn å gå!
lykke til selin!! -_-

2 kommentarer:

  1. wow, du er sterk, og jeg er enig med deg at du bør få noen medesiner som kan hjelpe deg med svigningene, for de er helt jævlige.
    Jeg er stolt av deg, du jobber hardt for å få det bedre.fortsett med det. you go girl......... :))

    SvarSlett
  2. *koseklemmenussepå*

    Medisiner er nok lurt i lengden <3 så lenge det er riktige medisiner og riktig dose.

    SvarSlett