onsdag 18. mai 2011

oppsumering

hatt hodepine hele uka som var, men det tok virkelig av på søndag, lørdag hadde jeg hodepine måtte legge meg, men søndag svimte jeg av og ble fysisk kvalm av å ha så vondt i hode. En vennined sier det kan være migrene, en annen venn sier det kan være at jeg er for anspent i musklene i nakke og skuldre, og en annen ven sier det kan være alergi.... o_O mmmmh right, så ikke forviret neida!
men værtfall levde på pinex 16.mai men da jeg hadde fått i meg sprit og pinexen gikk ut og hodepina kom dundrene tilbake som om noen hadde slått meg hardt i bakhode med ett balltre. men jeg fikk med meg det viktigste, Vakkre mari Diva Dollface' kastet klærene i ett fantastisk brulesk show, det var vært vær eneste krone skal jeg si deg :D
liten smake bit:



Så skulle jeg egentlig komme med noe mer bilder fra denne kvelden men sitter på min mac laptopp, så bilder kommer vel senere, om ikke annet så kommer det mye på facebook ^^

så det som er galt med nette er jo egentlig den internett motakeren jeg hadde i stajonære, den bare vil ikek fungere >_< dritt!! den funker når den selv føler for det. litt teit når jeg vil spille online. DILLA på css, pluss at espen er aldri hjemme, heldigvis så da kan jeg hyle å banne som jeg vil... siden jeg har ikke spilt på lenge å får skikkelig juling av di flinke, men jeg kan ikke annet enn å le når jeg plutselig får en kule i panna.....løpe rett på og skyte vilt funker bra det 0:) lalaaaa laaaa.....
men ja, så må bruke laptoppen fordi den funker på nett i allefall. men gidder ikke overføre særlig bilder på denne.
men 17.mai bilder skal jeg legge inn her da... det var super kos :D beste 17.mai <3
Alex og bente sine kamera, og litt snk foto og slik^^
bare bilder jeg er tagga på da, vet ikke om folk er så glad i at jeg putter ut bilder av dem, uten å spørre. uten om mine nærmeste da ^^
Selin poserer og flirer

*ta bilde av grillmaten med mobil kamera*

titte på duuuuu ^^


Snik foto :P

Boob poking

kosligheter

mjau på duuuu

bestevenner, det ble kaldt når sola forsvant

IIIIIS nom nom ^^

*titte på* 0:D ooops!

Mer boobie pooking :D

Bestevenner :D alex og meg *kaldt!*

Posere igjen, og prøve ikke le

oj da, mer pooking ^^

makan til snik fotografering da ^^ hihi

også stjeler jeg kamera til bente for jeg gidder ikke
hente mitt eget hehe ^^

Prrrrr ^^ fine dagen!! 
Prøvde meg på sideskill, 
det kledde meg ikke så veldig syntes jeg! :P

så til slutt en sang jeg har super duper dilla på
som jeg har navnet for selin sin
bli godt humør og danse humør musikken!!!
Enjoy! ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar