onsdag 11. mai 2011

Lykke kan kjøpes i korte perioder!

joda, lykke kan kjøpes, så klart er ikke lykke følelsen evigvårende
men den kan vare lenge, kommer bare ann på hvor hardt
og lenge du har ønsket deg det du kjøpte!!
Forrigårs etter jeg klaget over trege nav så
logget jeg på kontoen å fikk hake slep,
så i gåt shoppet jeg, og i dag shoppet jeg.
så nå skal jeg skrive opp en liten liste over lykken min!!

Først betale reginger og folk jeg skylder penger, og husleie så klart.
SÅ vare det MEG penger, burde spare jaaa daaa, men får penger i morgen igjen allerede så shopping hurra!! FØRST
Kjøpe meg

Samsung 27" LCD Syncmaster Hurra!
[link]

Creative ZEN X-fi Style 8GB
(kjøpte ikke denne via nett, men legger ved link så dere kan se hva jeg har kjøpt fordet!)
[Link] min er i sort!

Div varer for håret fra Joico [Link] og [Link] og [Link]
bestilte også parfyme fra samme stede [Link]

var på naughtyshadows å handla også i går:
2 skjorter, denne  med sølv kanter og med rosa kanter [Link]
og dette skjørte [Link] og denne buksen [Link]
også noen strømper og strømpebukser
stømpe 1 [Link] strømpe 2
[Link]
stømpebukse 1
[Link] stømpebukse 2 [Link]
og Elektrostat billett ^^ [Link]

Så i dag var jeg på Manillusion på majorstuen å shoppet,
mer enn jeg hadde planlagt men men ^^
2 Skjørt [Link] og [Link] enda en skjorte hehe [link]
og en Topp [Link] og pervosirkus billett [Pervosirkus]
OG thigts [link]

SÅ... i dag skal jeg vente på min 27" skjerm :D
jeg sitter å hopper opp og ned i stolen, jeg gleder meg som en unge!!
Jeg døøør av spenning, den kommer på døra endten i kveld eller i morgen kveld!
*hyyyyl* :D <3 <3 <3 mon tro om jeg skal bestille meg en kort helg tur til trondheim å feste med di der, jeg savner di alle sammen så sykt mye, må bare se ann pengene litt og om noen har soveplass til meg ^_^ for det blir fly, kan ikke la noppi være alene for lenge, stakkars...JA det glemte jeg nesten, hun er skjemt bort hun også haha

ommøblerte også, slik ser det ut nå! jeg ligger i senga,
det er min arm på noppi du ser! bilde tok jeg i går kveld ^^
her ligger jeg å ser på
How i met youre mother og Hawaii Five.

 

PAKKEN KOMMER NÅÅÅÅ!!!
di ringte fra Bring HURRA!!! :'D

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har kjøpt deg :D Penger er fint ^^ Hihi :) Må jo kunne unne seg litt når man har hatt dårlig råd så lenge :)

    Herlig at pengene kom til slutt :D Det var på tide :P

    *klemme flat*

    SvarSlett