lørdag 19. februar 2011

100 elefanter

fikk natta melding så, in you're face !! hun ble mer stille når jeg faktisk fikk.  men helt stille ble hun ikke for da begynte hun å nagge på meg om moren min, og da knakk jeg så klart sammen i tårer. alle stygge følelsene og tankene hun gir meg. helt utrolig, og ikke minst gaske skremmende at en teit sykdom kan gjøre deg så mye vondt å styre deg på den måten, jeg greier fortsatt ikke forstå og fåler meg rett og slet som en ... sirkus freak eller noe. :( jeg har fortsatt kjempe vondt inni meg, sånn som om noen har klort og missbrukt hjerte mitt i hele natt og da jeg enelig sovnet i 4-5 i natt også vekker pus meg i 9 halv 10 ett sted. -_- var så sliten da jeg våknet at jeg skalv, hadde mer eller mindre følelsen av å bli trampa på av 100 elefanter i løpet av natten, eier ikke styrke over hode. Men spist frokost nå og drikket en kopp te, og fått kos og kjærlighet av noppi<3 hva skulle jeg gjort uten den katta? gud som jeg elsker henne<3 sett episode 309 av Bleach og satt å hoppe og gapa igjennom hele episoden, OMFG!!! AWESOME!!! så nå er humøret på vei opp igjen og bak skyene er himmelen altid blå ^^, nå skal jeg snart kaste meg i dusjen, og sminke meg og dille rundt også i 2-3tiden drar jeg til byen, kjøper vin også skal jeg opp til eline og lars<3 skal spise ribbe til middag :D hurra!!!

1 kommentar:

  1. Får jeg lov til å skrive fornavnet ditt og linke til bloggen din i (happy)bloggen min? :)

    Tenkte det var greit å spørre om jeg får lov før jeg evt gjør det ;) Hehe :)

    Blir kos å se deg etterpå <3

    SvarSlett