torsdag 24. februar 2011

spending my time and

being silly... ja, jeg har store problemer med å se og høre meg selv, og blir rett og slett nærvøs og ...rar? så jeg har startet å filme meg selv med web cam, snakker på engelsk fordi jeg MÅ bli flinkere i engelsk, hvis jeg noen gang skal ut av norge eller få besøk derimot av noen venner fra VF eller slikt så MÅ jeg kunne engelsk og derfor øver jeg på alle disse tingene.
Jeg kan legge ut første filmen jeg laget, jeg var døds nærvøs, du hører det på stemmen min, denne er tatt på laptoppen med det cam'et som er på den, og film nr.2 er tatt med mitt nye LifeCam HD-6000 fra microsoft. Valgte denne fordi den var på salg og fordi den hadde eget 'redigerings program' så jeg kan klippe og lime og mixe. 

Btw, katta er ikek sinna, hun er bare oppmærksomhets syk,
jeg valgte bare feil ord bruk ^^,


to another note,
jeg har hengt meg fast på denne sangen:

Katie Melua - Piece by Piece 

 

First of all must go
Your scent upon my pillow
And then I'll say goodbye
to your whispers in my dreams.
And then our lips will part
In my mind and in my heart,
Cos your kiss
Went deeper than my skin.

Piece by piece
is how I'll let go of you
Kiss by kiss
Will leave my mind one at a time
One at a time

First of all must fly,
My dreams of you and I,
There's no point of holding on to those
And then our ties will break,
For your and my own sake,
Just remember,
This is what you chose

Piece by piece
Is how I'll let go of you
Kiss by kiss,
will leave my mind one at a time
One at a time

I'll shed like skin,
Our memories of lazy days,
And fade away the shadow of your face

Piece by piece
Is how I'll let go of you
Kiss by kiss,
Will leave my mind one at a time
One at a time
One at a time
One at a time

<3

Spurte han om han hadde tenkt på det jeg spurte han om, og han sa ja, men siden han er så dårlig i dag ba jeg han ta det med ro og slappe av og bli frisk. Men grunden til at jeg er hengt opp i sangen er vel fordi kroppen min er forbredt på det værste. i det minste har jeg venner på lørdag jeg kan trøste meg med 

<3

 

3 kommentarer:

  1. Du høres en tanke trist, nervøs og redd ut i videoene dine. Men forståelig. Skummelt og nytt og du er trist. Gjøre som musikerne og ta deg en drink før du lager en video, kanskje. Lettere å snakke da. ^^

    SvarSlett
  2. Takk for kommenter inne hos meg. :)

    Du er vakker! Tøft at du utfordrer deg selv på denne måten. Ser det er fler som gjør det, og vet ikke om jeg hadde turd selv. Det krever mot og selvtillit å vise seg som du gjør her, så dette var herlig gjort. Fortsett! :)

    Håper du får svar på spørsmålet ditt etterhvert, og at det blir et godt svar.

    Klem fra Huldra

    SvarSlett
  3. Seliiiin, du er så ÅH fin! Kult å se deg i levende "live" :D Møtes på sensation white? yeeah!

    - Ariel

    SvarSlett