tirsdag 15. februar 2011

Heart



var på manillusion opning i går på grüneløkka, sto å pratet med ... ja jeg får skrive navn da... sto en del med adrian. skravlet og tullet, var koselig. butikken er vel litt størr enn den på majorstua men ikke veldig!! var kjempe fint der da uansett, måtte vente leeenge før det ble noe show, men det gikk jo greit i grund, manillusion damene var mer enn nok å la øynene gli over. Eye candy<3 må innrømme min personlige favoritt var Mari, hun så ut som en gudinne der hun gik i di høye helene. for ikke å snakke om Maia, hun så utrolig elegant ut og ganske deilig ut også *kremt* og butikk sjefen Lise var enda heitere enn noen gang før, Oh My!!! Så var det tid for show, først var det kles show, 3 jenter og 1 gutt. må innrømme di kunen smilt litt mer, 2 av jentene, men ellers var pin up damen og gutten, for di som kjenner stein så var det han og da sier det jo seg selv at showe blir bra ^^
Så 15min senere kom pole danceren. Oh my god, det var saker gitt. jeg måtte flere ganger tenke over at jeg ikke skulle sitte å gape, da det er fotografer der. flaut å bli tatt bilde av hvor du sitter å gaper hehe. det var virkelig fantastisk. Miss Magdalena fra Sometimes Polestudio var det som danset for oss ^^ som om jeg ike har siklet på å dra på sometimes polestudio for å trene i værtfall ett år nå, nå virkelig værker det etter å dra dit. jeg vil jeg vil jeg vil :-O ... sist men ikke minst kom Miss Lola Diamond som skulle danse Burlesk for oss. Det var helt sinsykt morsomt og fantastisk show. det beste til sist vettu <3 kansje jeg skal bli en ... burlesk pole dancer?? o_O vet ikek om det er mulig en gang jeg men jaja. er lov å drømme ^^
<--Adrian og meg med ryggen til.
Selin gliser og er veldig fornøyd av mote showet (pin-up damen som greide smile!)
og siste bilde der jeg ser mongo ut, og stein er awesome ^^ (han var også med i moteshowet)



etter ett fantastisk show med mye snadder å se på så fikk jeg en sms da jeg var på vei hjem,
Happy valenine<3 sto det på den, var fra den eneste jeg ville ha den meldinga fra også. jeg fikk tårer i øynene og greide ikek skrive annet enn 3 hjerter i svar. jeg ble super glad og lei meg samtidig. Jeg samlet meg sammen og skiftet trikk for å komme meg hjem. siden den fra grüneløkka ikek går direkte hjem til meg =) så tuslet jeg hjem og kom hjem til melding på pc skjermen hvor det sto det samme fra samme person, <3 jeg ble mer glad og fikk lyst å skravle med han, men jeg endte med å bare svare forsiktig og heller snu meg å snakke med fantasi (venn) kjæresten, for å ikek strø noe salt i såret. så gikk jeg å laget meg mat og noppi ble leken. så jeg spiste maten fort og slo av pc'n, pusset tenna og lekte litt med noppi, så får jeg sms og alt jeg tenkte var ?? hæ?? også var det fra han igjen, Natta,sove godt og drøm søtt<3
jeg ble så glad i hjerte mitt, og svarte  aw<3 mm, skal bare leke med en hyper noppi først. sove godt og drøm søtt du også<3 så fikk jeg svar Noppi :D så skravlet jeg litt om noppi, og han svarte. så la vi oss(jeg og noppi) og skrev at nå har vi lagt oss. noppi har fast plass nesten oppå trynet mitt. men det går greit. det er koselig^^ sove godt og drømme søtt<3 han svarte Søte dere er^^ sov godt og drøm søtt du også<<3

jeg lå lenge å snakket med noppi å smilte for meg selv. som om alt skulle ordne seg. til jeg våknet opp fra dagdrømminga også prøvde jeg sove.. men lå bare vrei meg hele natta som vanelig =/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar