mandag 7. februar 2011

helgen

tja, var helt sinnsykt selskaps syk, så endte med å spørre masse folk, til en sa jaaa jeg har savnet å høre fra deg. og da kom jeg på at 'oh shit, han har jo ... a crush on me' kansje ikek alt for lust å dra han med ut? jaja, så tenkte jeg ikke mer på det, ble drita på fest og etter hva  han sa så hadde jeg vist sagt han betydde noe spesielt bla bla men jeg kan ikek huske at jeg sa det, jeg kan huske han sa jeg betydde ....jævli mye for han osv så husker jeg ikek så mye jeg gikk å drakk mer å prøvde å bare nyte dagen. jeg vet hva jeg føler og jeg vet hva jeg føler for hvem. og jeg elsker niklas. JA han er den jeg elsker, men det funker ikke så da må jeg gå videre. jeg greier ikek helt tro på det denne gutten sa til meg jeg sa ... nå skal han flytte til utlande om en uke fordi jeg mente ike det jeg sa og han var så såret -_- care! glad i han som venn å han burde skjønne at en drita jente som nylig er singel ikek aner hva hun babler om når hun er drita. my god, blir så provosert ... nok om det
lå fyllesyke fra helvete frem til kl. var 20.00 på kvelden(lørdag) heldige meg hadde en engel vennined som bor over gata. hun kjøpte meg tomatsuppe og da ble jeg frisk, fikk jeg dyttet meg i dusjen, sminket meg og kled på meg, klokka ble jævli mye så løp til trikken mista den så måtte vente 10min. så var det å finen frem, og selin som ikek eier retnings sans for ei kr. stakkars winterheart som måtte komme å hente meg, i'm sowwy hunny<3
men jeg så heit ut og jeg følte meg i godt humør, noe nærvøs da pga fylle angst. og winterheart så jævli deilig ut også ^^ nom nom *tafse* jenta mi<3 litt min!!
så koste vi oss på danse gulvet og nye damen til ... kamerat klikka, di hadde vist krangla mye denne kvelden og mens vi sto og danset fikk han øl på hele ryggen og jeg sto vedsiden av han så halve meg ble KLISS VÅT, hurra!! humøre gikk brått nedover derfra, må innrømme jeg fikk lyst å fortelel henen hvor jævli barnslig det var å forlange at hun kjøpte meg ny mobil. siden den ble vannskada da jeg ble skylt ned av barnslighetene hennes. så ja, håret datt sammen, sminka falt av og jeg hadde i grund lyst å legge meg ned å gråte for det sku liksom være 'min dag' så fikk jeg døds vondt i kroppen, aner ikek hvorfor ...

 ...

bursdagen min på søndag var ... ensomt! =/ greide ikek tenke på noe annet enn smile til niklas, at jeg skulel ønske jeg var med han den dagen. men men, slik kan det gikk!! dro til vennineden over veien, så på dumbo. spiste litt kake. så dro jeg hjem å sov.

i dag eier jeg ikek styrke, er fortsatt kvalm. slik som jeg har vært siden fylla fra fredagen -_-
kroppen er helt ødelagt, men prøver å holde humøret oppe, hører på Taylor swift nye album 'speak now' helt fantastisk album!! *drømem seg bort*

får prøve å rydde noe mer, ser grusomt ut her -_- og R-mauen kommer til helga :-O kan ikek se sånn ut her da :-S

bilde når jeg er på vei til cyberdyne ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar