lørdag 12. februar 2011

maske på, ut å gå!

i dag er det combichrist, sammen med R-majuen og andre venner. gledet meg helt enormt til denne dagen.
men i dag har jeg faktisk bare lyst å gråte, jeg vil ikek gå ut, vil ikke ut til stakkars r-mjauen en gang, det er så knust jeg føler inni meg, men han er besøk og fortjener bedre, så masken på. jeg får late som ingenting, gråte kan jeg når han er dratt.
jeg vil i armene til niklas, jeg eier ikke ord for hvor stort savnet er. jeg hadde tenkt meg en liten tur på rock in for å se adrian å være sosial. men så nettopp at niklas kansje skal ta fri og komme. da drar ikke jeg. jeg tror ikke jeg vil takkle å se han, det gjør for vondt. jeg tror jeg bare hadde knekt sammen i tårer om jeg så han :'(
jeg dagdrømmer om å se han, jeg dagdrømmer ofte at han dukker opp på døra mi med roser på mandag. valentine. *sukk* jeg vet det er en dum dum drømm og at det ikke skjer. men om jeg bare slutter å drømme og innser at det er 100% slutt at han ikke kommer til å prøve å få meg tilbake, så knekker jeg sammen. jeg nekter knekke. da blir jeg ligganes inne som en zombi i værtal en uke om ikke lenger.
i miss you so hard, so much ... jeg eier ikke ord for hvor jævelig vondt inni meg jeg har det -_-
*sukk* jeg lurer noen ganger på om jeg har det værre enn han om dagene, for noen ganger tenker jeg at det er værre for meg nå enn for han, han har kansje godtatt st det ikke er oss. jeg prøver fortsatt godta det. Men jeg ønsker av hele mitt hjerte at han finner lykke. og at hun kansje har noe mer til felles med han enn jeg har. en ting jeg aldri har sagt til noen. jeg var å så på forlovelse ringer. dette er 1måned siden ca. jeg vurderte å kjøpe dem, og fri til han. men i stede gjorde jeg dette -_- *setter på en tapper maske og går ut til dagen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar