søndag 20. februar 2011

*vente*

fikk sove kansje 2timer natt til i går, og da var det mye hun holdt meg våken for, men i natt konstant holdt hun meg våken for dette spørsmålet, og det ser ut til å plage meg mer og mer for vær time som går nå, har spurt niklas men han er dårlig i dag stakkar... jeg så i grund den komme. men er godt han har vært sosial i det minste =) 
spørsmålet: vet jeg mest sansynelig ikke burde men jeg har tenkt konstant i over 24 timer nå,
så jeg spørr så får du svare når du føler du har noe svar =)
Jeg var i ferd med å gi opp alt håp på valentine, da du ved ett magisk vis sendte meg
den sms'en. hjerte mitt hoppet så hardt at jeg ble helt forfjamset.
jeg fikk nytt håp og det håpet gror inni meg, men så er det det da. jeg er livred!
for hva om jeg ikek burde håpe på at du en dag blir min igjen, fordi du orker ikke være mer
enn bare en venn. og jeg da sitter å håper og du da skyver meg unna. for ... 
jeg forstår veldig godt om du bare vil ha meg som venn, jeg vil deg bare godt.
og jeg stoler 110% på deg, finnes ingen andre jeg stoler så mye på for å si det sånn.
men jeg trenger bare å vite om jeg kan gå å håpe eller om jeg burde gå videre.
jeg skal nå jobbe hardt for å bli frisk, eller friskere om ikek annet, ett skritt om gangen.
men spørsmålet dukker opp så ofte og jeg blir sittanes å tenke så mye, så når du vet hva du vil,
vær så snill å snakk med meg, jeg ville satt innmari stor pris på det. sånn, da skal jeg ikke plage deg mer =)

så får han svare når han har svar. men jeg kjenner hele kroppen min blir nummen, jeg eier ikek mat lyst.
har en klomp i halsen og jeg vil ingen ting, jeg sitter bare å glor, og venter og ser på klokka og glor, og venter ...

 -------

dagen i går var kjempe kos værtfall, koseligheter med lars og eline, kjøpte snop og pratet og tullet og spiste værden BESTE middag :-O halleluja!!!! skulle gjort mye for ett stykke ribbe i dag også gitt!!! var desser også men vi var så stappa mette at den glemte vi helt, også klippet jeg lars. også dro jeg hjem fordi jeg mærket det var på tide, jeg var veldig sliten selv om jeg koste meg. så var det våken natt som jeg har skrivd om :/ and that's that!!!
noen som har film/serie forslag jeg kan laste ned??? helst noe med humor, trenger sårt å komme i litt bedre humør -_- 

1 kommentar:

  1. Jeg synes du skal snakke med psykologen din om "henne", for du kan ikke ha det sånn..
    Du må få henne vekk en gang for all.:/

    SvarSlett