onsdag 23. februar 2011

I go back to December all the time

These days I haven't been sleeping much
Staying up playing back myself leaving
And I think about summer, all the beautiful times
I watched you laughing from the passenger side and
Realized I loved you 
And then the cold came,
The dark days when fear crept into my mind
You gave me all your love and all I gave you was goodbye
So this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to December all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing that I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to December, turn around and change my own mind
I go back to December all the time
I miss your soft skin, your sweet smile, so good to me, so right
And how you held me in your arms that night,
The first time you ever saw me cry
Maybe this is wishful thinking
Probably mindless dreaming
If we loved again I swear I'd love you right
I'd go back in time and change it but I can't
So if the chain is on your door, I understand

i dag ville jeg gratulert deg med 1 år og 11måneder </3
-

Ingen ting nytt, bare meg som sitter å venter, venter, venter ....
greier ikke gå ut, greier ikek fungere, jeg venter... hva tar så lang tid???
jeg har ikke hørt noe fra jeanette på snart ett døgn, det er deilig. Men jeg gruer meg til hun plutselig dukker opp igjen, når jeg mins forventer det! Er slik det er, hun kommer når jeg minst forventer det.
Over på noe posetift, jeg har begynt å trene Zumba Fitness, må først lære meg danse stega, er ikke SÅ enkelt som jeg trodde det var, er skikkelig morsomt da. Men det tar mye tålmodighet å lære stegene bare. også er det litt liten plass på rommet. men har greid å bli stør i skuldere nakke rygg og hofter allerede da, på 3 dager. første dagen så testet jeg bare for å se... men når man ikek er vandt med å bevege seg overhode så mærker man det fort. håper lars og eline drar meg med på ski også, så jeg kan få opp den udugelige kondisen min, den er latterlig lav -_- får jo nærmest kols av å gå til butikken (som er rett utenfor døra omtrent) så ja, latterlig!! så om noen vil dra meg med på trening av noe slag, så hyl ut ^^ selv om jeg allerede er skikkelig møøkka blakk -_- fuck!!! overlever vel... men må si jeg har skikkelig lyst på kylling ris og bærne saus. men men, sånt har jeg værtfall ikek råd til nå, går i brød og pålegg :( pffff.... sunt!!! o_O næh!
og btw jeg trener ikke for å gå nødvendigvis ned i vekt, er bare at denne slappe dotten trenger å stramme opp, for jeg føler alt bare henger og jeg er så sliten og lei av å være .. sliten og lei ehele tiden...
syntes jeg kan få di dumme ung ufør penga nå :( jeg vil ha trenings utstyr og trene hele dagen, selv om det ike er sunt!!! muff.....


1 kommentar:

  1. Vi må få tatt en skitur ja :D Får sjekke ut været til helga ^^

    Ellers kan vi ha zumba-date for jeg er veldig nysgjerrig på de zumbagreiene altså :P

    *klemmer*

    SvarSlett